Hoe vertel ik mijn verhaal online?

Powered by Viral Fest

Pampers, post-its, cola, jip-en-janneke-taal. Deze merken staan synoniem voor hun product, zonder dat wij het door hebben. Mensen kopen namelijk geen product maar een beleving. Deze producten kregen hun status omdat zij de eerste waren in hun soort. Ze hebben echter deze positionering behouden omdat ze hun verhaal, hun branding, goed hebben weten neer te zetten.

Wat is jouw verhaal en wat voor beleving verkoop je aan mensen?

Tijdens deze Branding Workshop zal Danielle laten zien hoe je jouw uniek verhaal het beste online kunt overbrengen.

Danielle Kruin is onderdeel van het duo Marketing Missies.

Marketing Missies is een marketing consultancy bureau dat warm wordt van alles wat met (online) marketing te maken heeft. Maar het allerleukste vinden zij het om klanten te helpen met het vinden van hun weg in het vertellen van hun verhaal in alle aspecten.

Tickets voor deze #viralfest workshop zijn €12,50 (€10,- early bird korting) en kunnen in de ticketshop van het Koorenhuis worden besteld.

Deel dit:

Blijf op de hoogte

Ontvang het programma, artiesteninformatie en extra’s direct in je mailbox.